Skip links

[:tr]Karakter Tasarımı 3D Karakter ModellemeKarakter Tasarımı ve 3D Modelleme Hizmeti Neleri Kapsamaktadır?

Reklam, oyun ve film projeleri için karakter tasarımları oluşturulur seçilen  karakter tasarımı istenmesi halinde 3D model olarak hazırlanır.

Karakter Modelleme Aşamaları Nelerdir?

  • Sizden alınan direktifler dahilinde karakter tasarımı için eskiz çalışmaları hazırlanır.
  • Hazırlanan eskiz çalışmaları içinden seçtiğiniz en uygun tasarım ile yola devam edilir. Karakterin bilgisayar ortamındaki çizimleri tamamlanır.
  • Proje türüne göre farklı pozlarda çizimleri yapılır. 2D çizimleri kullanımı hazır hale gelir.
  • 3D Modelleme isteniyorsa karakter kullanım türüne göre düşük veya yüksek poligonlu olarak tamamlanır.
  • Animasyonlarda kullanılabilmek için karakterin Rig işlemleri bitirilir.
  • Modelin texture ve materyal dosyaları da hazırlandıktan sonra Render’a hazır hale getirilir.
  • İstenen animasyonlar hazırlanır.

 

 

 

maskot tasarımıMaskot Tasarımı Hizmeti Nedir?

Maskot tasarımı kısaca markanızı temsil edecek çizgi karakterin tasarımıdır. Biranima, markalar ve web siteleri için yaratıcı  ve kurumsal kimliklerine uygun olacak şekilde maskot tasarımları hazırlamaktadır.

Maskot Seçimi Neden Önemlidir?

Maskotlar, Marka farkındalığını arttırmak için kullanılır. Marka farkındalık seviyelerini bir piramit ile açıklamak gerekirse. Bunlar; “Marka Tanınırlığı” ve “Marka Hatırlanılırlığı” dır. Marka tanınırlılığı, müşterinin zihninde olumu bilgi sahipliğidir. Müşteri  markayı bir basamağa yerletirmek için yeterli düzeyde bilgiye sahiptir ve ilgili ürün kategorisi itibarıyla marka,zihinde ayırt edilir. Marka hatırlanılırlığı ise, ürün kategorisine ilişkin bir soru yöneltildiğinde markanın müşteri zihninde ön plana çıkarak ilk basamaklarda telaffuz edilmesidir. Yaşamakta olduğumuz çağın temelinde, ürün kültüründen marka ve imaj kültürüne geçiş ile fonksiyonel tüketimin yerini sembolik tüketimin alması vardır. Bir nesne veya fikrin yerine geçen işaretler olarak markalar, bu bağlamda sembolik tüketimin temel taşlarıdır. Markanın simgeleşmesi ve farkındalık yaratmak için ise maskotlar kullanılmaktadır.

Maskot’un Fayfaları Nelerdir

  • Marka itibarının arttırılmasına destek verir.
    Ürün ve markaya hareket, canlılık kazandırılmasını sağlar.
  • Tüketicilerin örgüt-ürün-marka köprüsünü kurmalarına ivme kazandırır.
  •  Müteri ilikilerinin gelitirilmesi (likisel Pazarlama) ve sadakat salanması sürecine katkıda bulunur.
  •  Markanın hatırlanırlığını ve Marka tanınırlığını önemli ölçüde arttırır.
  • Reklam mesajlarında maskot kullanımı ile yaratıcılıı destekler.
  • Yaratıcı maskot kullanımı vasıtasıyla iletişimi sürekli kılmak adına müşterilerin motive edilmesini sağlar.
  • Reklamlardaki maskotların kullanımı ile işlenen farklı temalar vasıtasıyla yaratılan hikayelerin gelişimine müşterilerin de katılımının teşvik edilerek paylaşım ve bilgi aktarımına dinamizm kazandırır.

 [:]

This website uses cookies to improve your web experience.
İncele
Kaydır