Skip links
İncele
Kaydır

[:tr][vc_row section_color=”dark-bg” el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439325200254{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 80px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column][vc_column_text][small_title title=”Ne Yapıyoruz?”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”neyapiyoruz” el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1445281836430{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 80px !important;}”][vc_column width=”1/6″][thb_gap height=”1″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”KURUM İÇİ İLETİŞİM” icon_color=”#fcb712″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Intranet Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Bayiler için Sunum Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  İçerik Planlaması
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Başarı Hikayesi

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”E-öğrenme” icon_color=”#f37022″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Kurum içindeki iletişimi sağlama eğitimi
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Paydaşları bilgilendirme
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Müşteri bilgilendirme panoları
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Sektörel eğitim programları

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”LANSMAN” icon_color=”#dc0030″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Kongre Sunum Animasyonu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Bayi Toplantısı Animasyonu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Seminer Karikatür
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Fuar Videosu

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”FAALİYET RAPORU” icon_color=”#b10058″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Faaliyet Raporu Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Finansal Rapor Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”] Sosyal Sorumluluk Raporu Animasyonu

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][thb_gap height=”1″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”Ceo Mesajları” icon_color=”#6460aa” content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  CEO Mesajı Animasyonu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Yönetim Kurulu Bilgilendirme Videosu

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”Web Site” icon_color=”#0089d1″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Şirket Tanıtım Animasyonu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Müşteri Bilgilendirme Animasyonları

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Viral Videolar

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”SOSYAL MEDYA” icon_color=”#0cb14b” content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Ürün Karikatürleri
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Prestij Karikatür
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Prestij Videosu

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][thb_iconbox icon=”fa fa-circle-o” heading=”Ürün Tanıtım” icon_color=”#7cb854″ content_color=”#aeaeae”][/thb_iconbox][vc_column_text]

[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Yeni Ürün Lansman Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Ürün Bilgilendirme Videosu
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Karikatür Anlatım
[icon type=”fa-check-circle-o” size=”icon-3x”]  Gif Ürün Tanıtımı

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][thb_gap height=”1″][/vc_column][vc_column width=”4/6″][thb_gap height=”60″][vc_tta_accordion style=”flat” shape=”round” color=”peacoc” gap=”2″ c_icon=”triangle” active_section=””][vc_tta_section title=”Bilişim Sektörü” tab_id=”1439490394668-47c609e9-0bdd”][vc_column_text]

2 Sorun:
  • Bilişim sektörünün karmaşık mesajları hedef kitle tarafından anlaşılamaz.
  • Yeni ürünlerin müşterilere anlatılması ve akılda kalıcılığı oldukça zordur.
1 Çözüm:
  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde karmaşık konuları basitleştirerek anlatmanın yanı sıra hikayeleştirilmiş animasyonlar ile ürünlerin akılda kalıcılığını arttırır.
Önerilen Videolar:

2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439503213516{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Müşteri Hizmetleri” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Teknoloji ürünlerini anlamak ve kullanmak çoğu kullanıcı için zordur. Bu zorluğu aşma adına müşterilerinize, ürünü nasıl kullanacaklarını gösteren bir video hazırlamak hem onların işlerini kolaylaştırır hem de sizin kullanıcı dostu bir imaja sahip olmanızı sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Veri Görselleştirme” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Birçok rakam ve tablo içeren veri aktarımı durumlarında, yazılı raporlar, konumlandırılmamış bilgi olarak kabul edilirler. Bu bilgileri video yoluyla aktarmak, verilerin gerçek anlamda temsil edilmelerine olanak sağlar ve uzun süreli hafızaya alınmaları kolaylaşır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Demo” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Bazen ürünlerinizi anlatmanın en iyi yolu, nasıl çalıştıklarını göstermektir. Kısa ve hikayeleştirilmiş bir ürün videosu, hedef kitleye gerçek deneyim hissini yaşatarak ürünü anlamasını ve bağ kurmasını sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Müşteri Hizmetleri” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Teknoloji ürünlerini anlamak ve kullanmak çoğu kullanıcı için zordur. Bu zorluğu aşma adına müşterilerinize, ürünü nasıl kullanacaklarını gösteren bir video hazırlamak hem onların işlerini kolaylaştırır hem de sizin kullanıcı dostu bir imaja sahip olmanızı sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Eğitim Sektörü” tab_id=”1439502873284-af05c30a-ba72″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Eğitim sektörünün karmaşık fikirleri hedef kitle tarafından anlaşılamaz.
  • Yeni bilgilerin akılda kalıcılığı oldukça zordur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde hikayeleştirilmiş biranlatım ile akılda kalıcılığı arttırır ve eğlenceli bir deneyim sunar.

Önerilen Videolar:   Whiteboard[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Kampanyalar” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Kampanyanızın türü ne olursa olsun, her zaman ilk amacı, insanlarla bağ kurmanızı sağlamaktır. Elinizdeki bilginin en özet hâlini bile kullansanız, insanlar sizi dinlemeye yanaşmayabilir. Bu noktada videolu anlatım, ideal çözümdür. Renkli animasyonlar ve mesajınıza özel kurgulanan senaryolarla, hedef kitleyi ilk andan itibaren kampanyanızın dünyasına dahil eder.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Toplu Eğitim” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Kamuya yönelik bilgilendirici açıklamalar yapmanız veya eğitim vermeniz gerektiğinde videolu anlatım, hedef kitlenizle bağ kurmak için en mükemmel yoldur. Hedefinize yönelik hazırlanan videoyu konuşmanız esnasında yayınlayabilir, internet sitenize yükleyebilir, e-posta yoluyla doğrudan gönderebilirsiniz. Paylaşımı ve yayılması çok kolay olan eğitim videoları, hedefinize ulaşmada en büyük yardımcınız olur.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”OkullE” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Videolar, ders esnasında anlattığınız karmaşık konuları açıklamada büyük kolaylıklar sağlar. Özellikle birçok rakam içeren konularda, verileri, grafikleri öğrencilerin zihninde canlandırarak hem anlamalarını hem de akıllarında tutmalarını kolaylaştırır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”KURUM İÇİ EĞİTİMLER” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Kurumunuzun sahip olduğu bazı prosedür ve kuralların kavranması, yeni çalışanlar açısından zor olabilir. Yeni çalışanların bilmesi gerekenleri açıklayan bir video, hem kuralların daha iyi anlaşılmasına yardımcı olur hem de her yeni gelen çalışanla paylaşabileceğiniz, vakit tasarrufu sağlayan uzun dönemli bir yatırımdır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Finans Sektörü” tab_id=”1439503661580-6e68e537-a601″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Finans sektöründe, bir çok veri, grafik ve rakamlar bir arada bulunur. Tüm bu kavramların hedef kitle tarafından anlaşılaması zordur.
  • Soyut kavramlar içerdiği için özellikle müşterilerin ve yeni başlayan çalışanların zihinlerinde karmaşık hale gelir.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde yeni prosedür ve yönetmelikleri en yalın şekilde açıklayıp akılda kalıcılığını arttırırken aynı zamanda infografik tekniği ile yoğun verileri basit grafikler yardımıyla anlatır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – İnfografik[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Eğitim Videoları” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Krediler, borçlar, tasarruflar ve tüm mali konular, finansa hakim olmayan bireyler için anlaşılması güç terimlerdir. Müşterilerinizin yaptığınız işi kavramakta zorlandığı noktalarda, prosedürleri ve kuralları açıklamak için açıklayıcı videolar kullanmak, hem iletişiminizi kolaylaştırır hem de aranızdaki bağı kuvvetlendirir.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Finansal Raporlar” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Paydaşlarınıza ve kamuya yönelik olarak hazırlayacağınız finansal raporlar video animasyonlar ile çok daha anlaşılır olacak.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Yönetmelik Değişim Duyuruları” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Bankalar ve finans şirketleri için değişen yönetmeliklerini duyurmanın en kolay yolu, açıklayıcı videolardır. Şirket pratikleri değiştiği anda, bunu müşterilere ve paydaşlara duyurmak, finans gibi ciddi bir sektör için hayati önem taşır. Değişen yönetmeliğin ayrıntılarının kafa karıştırıcılığını önlemek için hazırlanan açıklayıcı videolar, istek durumunda tekrar tekrar izlenebildiği için de kural değişimi gibi önemli konularda mükemmel çözümdür.
[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Finansal Araçların Tanımlanmaları” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Hedef kitlenin, finansal araçların ne işe yaradığını çözemediği noktalarda devreye açıklayıcı videolar girer. Soruna özel şekillendirilmiş senaryolar, hedef kitleye birebir deneyimleme hissiyatını vererek, finansal araçların faydalarını özümsemelerini ve duydukları güveni artırmalarını sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”İnsan Kaynakları” tab_id=”1439536808463-2cc4fcf0-5b70″][vc_column_text]2 Sorun:

  • İnsan kaynakları departmanlarının, mevcut ve yeni çalışanlarına, şirket dinamikleri ve yönetmelikleri hakkında bilgilendirme yapmak için sürekli efor harcaması gerekir.
  • Karmaşık konuların hedef kitle tarafından anlaşılıp anlaşılmadığı daima güncel bir sorundur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri, en karmaşık mesajların dahi birkaç dakikada büyük kolaylıkla ve eksiksiz ulaşmasını sağlar.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Whiteboard – Stopmotion[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox heading=”Adaptasyon Kuralları” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Her şirket, kendine özgü davranış kurallarına sahiptir. Yeni gelen çalışanların bu kuralları öğrenmesi zordur ve özellikle ilk iş günlerinde adaptasyon sorunları doğurup verim düşürebilir. Hikayeleştirilmiş videolarla, karşılaştırmalı anlatımlarla aktarılan davranış kuralları ise yeni çalışanların tüm ayrıntıları kolayca öğrenmesini sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Çalışan Eğitimi” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]İşlemekte olan prosedürlere yeni ögeler eklendiğinde veya şirketçe yeni politikalar geliştirildiğinde, kemikleşmiş çalışan kadrosunun yeni kuralları öğrenmesi güçlük oluşturabilmektedir. Mesajların kabulünün kolaylaşması için deneyim hissiyatı üzerine kurulu animasyon videolar, anahtar rolü üstlenmektedir.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Kurum İçi Mesajlar- Duyurular” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Kurumun aldığı karmaşık kararların çalışanlara duyurulması konusunda yaşanan zorlukların önüne geçmek için video yöntemi kullanılmaktadır. Videolar, birçok ayrıntı içeren kuralların kavranmasını kolaylaştırıp verilerin doğru değerlendirilmesini sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Halkla İlişkiler” tab_id=”1439536976287-3b999dde-99c9″][vc_column_text]1 Sorun:

  • Temsil edilen kişi ve kurumlar hakkında kamuya duyurulmak istenen bilgiler, çoğu zaman istenildiği gibi aktarılamaz.

1 Çözüm:

  • Biranima, animasyonları ile hedef kitlenin ilgisi en yüksekte tutlarak verilmek istenen mesaj bütün detayları ile iletilir.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox heading=”Etkinlik Duyurumu” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Videolar, büyük etkinliklerin olabildiğince geniş kitlelere yayılmasında anahtar rol oynar. Kısa, canlı ve modern videolar, kolay paylaşılabilir oldukları için az çabayla çok kişiye ulaşılmasını sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Kamu Paylaşımı” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Bir şirket politikasını veya etkinliğin gerçekleştirilmesine iten temeli paylaşmak gerektiğinde, tüm ayrıntıları hatırlanabilir şekilde sunan videolardan yararlanabilirsiniz. Klasik medyada yapılan duyurulara çoğunlukla dikkat edilmediğini de göz önünde bulundurarak, önemli açıklama videolarınızı internet üzerinden, dikkat çekici videolarla paylaşabilirsiniz.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Etkinlik Çizelgesi” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Birçok rakam ve ayrıntı içerek etkinlik çizelgelerini klasik tablolarla aktarmak kafa karıştırıcıdır. Karmaşayı önlemek için ekibinize, hem görsel hem de işitsel mesajlarla tüm detayları özümseterek aktaran videoları tercih etmek, başarılı etkinliklere imza atmanızı sağlayacaktır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kamu Kuruluşları” tab_id=”1439580490963-c9625ce7-4ca9″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Bir resmi kurum veya politik parti için bir konu hakkında farkındalığı arttırmak, duyuru veya bilgilendirme yapmak ve bu yayınların akılda kalıcılığını sağlamak zordur.
  • Toplumu etkileyen kararların halka aktarımı sırasında iletişim problemleri oluşur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde çok yönlü olan ve kişisel paylaşım kolaylığı sağlayan videolar birçok mecrada kullanım imkanı sunar. Bu imkan ile mesajınız doğru yere, doğru şekilde iletilir.

Önerilen Videolar:    Whiteboard – 3D Animasyon – Kinetic Typograhy – 5D Animasyon[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Siyasi Eğitimler” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Birbiriyle ilgili, karmaşık fikirleri açıklarken eğitim videolarını kullanmak, kurumunuza iletişim kolaylıkları sağlar. Halkı, yeni politikalar hakkında bilgilendirecek kamu videoları, vermek istediğiniz mesajın eksiksiz aktarılmasını sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Süreç Açıklamaları” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Bazı resmi süreçlerin açıklaması oldukça zordur. Hedef kitleye, programın onlarca ayrıntısına değinmek zorunda olarak hitap etmek, ilgiyi dağıtır, mesajın aktarılmasını imkansız kılar. Bu gibi durumlarda açıklayıcı videolar, vermek istediğiniz mesajı, hedef kitlenizle sürdürülebilir bir bağ kurarak iletir.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Yasal Eğitimler” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Küçük büyük birçok kurumun uymak zorunda olduğu hukuki zorunluluklar vardır. Bu yasa ve yönetmelikleri açıklarken hataya mahal vermemek için ideal çözüm, hikayeleştirilmiş açıklayıcı videolardır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Kamu Eğitimi” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Kısıtlı bir sürede aktarılması gereken bilgileri iletmek için en büyük çözüm ortağı, açıklayıcı kamu eğitimi videolarıdır. Birçok mecra için uyarlanabilen videolarla hedef kitleyle bağ kurulması da sağlanır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar” tab_id=”1439580691378-5242859f-faf3″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Kar amacı gütmeyen kuruluşların halkla olan iletişiminin sürekli ve açıklayıcı olması gerekmektedir.
  • Yürütülen kampanyalardan elde edilen verilerin aktarımında ki karmaşıklık, verilerin karşı tarafa aktarımını zorlaştırır.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde farklı hedef kitleleri için çeşitlendirilen videolar sayesinde daha az çaba ile daha büyük kitlelere ulaşılabilir.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Whiteboard – Video Çekimi[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″][thb_iconbox heading=”Bağış Kampanyaları” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, varlıklarını sürdürebilmek için bağışlara gereksinim duyar. Bu da hedef kitlenizle aranızda kurup sürdürmeniz gereken sağlam bağla gerçekleşir. Hikayeleştirilen animasyon, beyaz tahta ve grafik videoları, hedef kitlenizle gerçek bir bağ kurmanızı sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Sponsor Bağlantılı Eğitimler” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Kamu eğitimini devam ettirirken sponsorlardan bahseden videolar yayınlamak, kuruluşunuzun hem amacını yerine getirmede hem de devamlılığını sağlamada önem arz eder.
[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Perakende Sektörü” tab_id=”1439582020846-c0987ed3-65a6″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Parakende sektöründe ürünler, kullanıcıya ulaşmak için tanıtıma ihtiyaç duyar. Ürün doğru hedef kitle tarafından bilinirliliği düşük olduğunda satışlarda istenilen düzeyi yakalamak zordur.
  • Çok yönlülüğünden dolayı bir çok alanda iletişim çalışmasına ihtiyaç duyar.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde videolar, ürünlerinizi tanıtırken istenilen hedef kitlenizle bağ kurar, gerçek deneyim hissine ulaşılmasını sağlar ve bilinirliliği arttırır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Motion Graphics – 5D Animasyon[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Ürün Teklifleri” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Ürünlerin ve ürün gruplarının detaylarının anlatımı için video kullanmak, hedef kitlenin zihninde kalıcı bir yer edinmeyi sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Reklam ve Pazarlama” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Ürünlerinizi tanıtırken hikayeleştirilmiş kısa videolar kullanmak, ürünlerinizin faydalarının özümsenmesini sağlayıp satışlarınızı artırır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Ürün Hikayeleri” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Kullanıcılar, ürünlerin ardındaki hikayeleri, yapım süreçlerini bildiklerinde, hissettikleri bağ kuvvetlenir. Hikayeleri hareketli videolarla anlatmak, marka değerinizi artırarak hedef kitlenizin gözündeki konumunuzu sağlamlaştırır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Satış Videoları” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Genel pazarlama veya doğrudan pazarlama yöntemlerinde video tercih etmek, anlatımı daha etkili hâle getirir. Satışlarında ani yükseliş isteyen firmalar için fark yaratmayı sağlar.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Sağlık Sektörü” tab_id=”1439584114758-d6de4779-071b”][vc_column_text]2 Sorun:

  • Birçok disipline hitap eden sağlık sektörünün konuları, doktorlar ve ilaç mümessilleri tarafından kavranması genellikle oldukça güç olan konulardır.
  • Yeni çıkan ürünlerin farklılıklarını, faydalarını ve içeriğini tüm sağlık kuruluşlarına doğru bir şekilde aktarmak safyalarca yazı demektir.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde aktarılmak istenen bilgiler kısa ve öz olarak anlaşılabilir bir hale getirirlir. Bilgilerin doğru aktarımı ürün başarısını arttırır ve hedef kitlenin mesajı özümsemesi kolaylaşır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox heading=”Ürün Açıklamaları” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Sağlık ürünlerinin moleküler seviyede girdikleri tepkime ve süreçleri açıklamada hareketli videolar kullanmak, anlatımı kolaylaştırıp hatırda kalıcılığı artırmaktadır.
[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Hastalık Eğitimleri” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Yeni keşfedilen virüsler gibi durumlarda hastalık belirtilerini ve etkilerini anlatmakta kullanılan videolar, sağlık uzmanlarına özel hazırlanır.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Kurum İçi Eğitimler” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Kurum içindeki iletişimi sağlamak ve paydaşları bilgilendirmek için, kuruma özel hazırlanır
[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Ürün Lansmanı” icon_color=”#ffffff” image=”2260″]Doktor veya Mümessiller için yeni ürün tanıtım videoları[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Üretim ve Lojistik Sektörü” tab_id=”1439583792008-9936b2f2-3a22″][vc_column_text]2 Sorun:

  • Üretim ve losijtik firmalar için üretim ağı içerisindeki konuları anlatmak oldukça önemli ve karmaşık bir iştir.
  • Sektör dinamiği gereği oldukça karmaşık olan mesajların kabulünü sağlamak zordur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde marka değeriniz artar. Konularınız doğru ve istenilen şekilde karşı tarafa aktarılır. Hedef kitlenin mesajı özümsemesi kolaylaşır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion[/vc_column_text][thb_gap height=”20″][vc_row_inner el_class=”light-text text-center” css=”.vc_custom_1439502836613{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #050505 !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text][small_title title=”Hangi alanlarda kullanır?”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1439502061123{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;background: #ebf4f4 url(https://pixplay.com.tr/wp-content/uploads/2015/08/portfolio_detail_bg1s.png?id=2255) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox heading=”Kanal Ortakları İletişimi” icon_color=”#fcfcfc” image=”2257″]Üretim ve lojistik firmaları, ağlarını geliştirmek için yeni kanal ortaklarını zincirlerine katma süreçlerinde açıklamalı videoları tercih ederler. Gerçek verilerin hikayeleştirilerek anlatıldığı videolar, yeni katılımcılar üzerinde bırakılacak etkiyi kuvvetlendirir.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Faaliyet Raporu” icon_color=”#ffffff” image=”2258″]Müşterilerinizi ve tüm dış paydaşlarınızı, materyal kaynaklarınız açısından bilgilendirmek, şirketinizin güvenilirliğini artırır. Kaynak paylaşımında hareketli videolar kullanmak ise netliğinizi artırmanın yanı sıra vizyonerliğinizi de destekler.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][thb_iconbox icon=”fa fa-star” heading=”Reklam” icon_color=”#ffffff” image=”2259″]Firmanızın sağladığı ürün veya hizmet ne olursa olsun, müşteriyle işbirliği sağlayabilmek için önce kendinizi tanıtmanız gerekir. Şirketinizin faydalarını, ürün ve hizmetlerini aktarmada en başarılı yol, animasyon videolardır. Hedef kitleye yaşattığı tecrübe etme hissiyle animasyonlar, satış ve anlaşmalarda yüksek başarı getirir.[/thb_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][:]

Leave a comment

This website uses cookies to improve your web experience.