Ne Yapıyoruz?
KURUM İÇİ İLETİŞİM

 Intranet Videosu
 Bayiler için Sunum Videosu
 İçerik Planlaması
 Başarı Hikayesi

E-öğrenme

 Kurum içindeki iletişimi sağlama eğitimi
 Paydaşları bilgilendirme
 Müşteri bilgilendirme panoları
 Sektörel eğitim programları

LANSMAN

 Kongre Sunum Animasyonu
 Bayi Toplantısı Animasyonu
 Seminer Karikatür
 Fuar Videosu

FAALİYET RAPORU

 Faaliyet Raporu Videosu
 Finansal Rapor Videosu
Sosyal Sorumluluk Raporu Animasyonu

Ceo Mesajları

 CEO Mesajı Animasyonu
 Yönetim Kurulu Bilgilendirme Videosu

Web Site

 Şirket Tanıtım Animasyonu
 Müşteri Bilgilendirme Animasyonları

 Viral Videolar

SOSYAL MEDYA

 Ürün Karikatürleri
 Prestij Karikatür
 Prestij Videosu

Ürün Tanıtım

 Yeni Ürün Lansman Videosu
 Ürün Bilgilendirme Videosu
  Karikatür Anlatım
 Gif Ürün Tanıtımı

2 Sorun:
  • Bilişim sektörünün karmaşık mesajları hedef kitle tarafından anlaşılamaz.
  • Yeni ürünlerin müşterilere anlatılması ve akılda kalıcılığı oldukça zordur.
1 Çözüm:
  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde karmaşık konuları basitleştirerek anlatmanın yanı sıra hikayeleştirilmiş animasyonlar ile ürünlerin akılda kalıcılığını arttırır.
Önerilen Videolar:

2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion

Hangi alanlarda kullanır?
Müşteri Hizmetleri
Teknoloji ürünlerini anlamak ve kullanmak çoğu kullanıcı için zordur. Bu zorluğu aşma adına müşterilerinize, ürünü nasıl kullanacaklarını gösteren bir video hazırlamak hem onların işlerini kolaylaştırır hem de sizin kullanıcı dostu bir imaja sahip olmanızı sağlar.
Veri Görselleştirme
Birçok rakam ve tablo içeren veri aktarımı durumlarında, yazılı raporlar, konumlandırılmamış bilgi olarak kabul edilirler. Bu bilgileri video yoluyla aktarmak, verilerin gerçek anlamda temsil edilmelerine olanak sağlar ve uzun süreli hafızaya alınmaları kolaylaşır.
Demo
Bazen ürünlerinizi anlatmanın en iyi yolu, nasıl çalıştıklarını göstermektir. Kısa ve hikayeleştirilmiş bir ürün videosu, hedef kitleye gerçek deneyim hissini yaşatarak ürünü anlamasını ve bağ kurmasını sağlar.
Müşteri Hizmetleri
Teknoloji ürünlerini anlamak ve kullanmak çoğu kullanıcı için zordur. Bu zorluğu aşma adına müşterilerinize, ürünü nasıl kullanacaklarını gösteren bir video hazırlamak hem onların işlerini kolaylaştırır hem de sizin kullanıcı dostu bir imaja sahip olmanızı sağlar.

2 Sorun:

  • Eğitim sektörünün karmaşık fikirleri hedef kitle tarafından anlaşılamaz.
  • Yeni bilgilerin akılda kalıcılığı oldukça zordur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde hikayeleştirilmiş biranlatım ile akılda kalıcılığı arttırır ve eğlenceli bir deneyim sunar.

Önerilen Videolar:   Whiteboard

Hangi alanlarda kullanır?
Kampanyalar
Kampanyanızın türü ne olursa olsun, her zaman ilk amacı, insanlarla bağ kurmanızı sağlamaktır. Elinizdeki bilginin en özet hâlini bile kullansanız, insanlar sizi dinlemeye yanaşmayabilir. Bu noktada videolu anlatım, ideal çözümdür. Renkli animasyonlar ve mesajınıza özel kurgulanan senaryolarla, hedef kitleyi ilk andan itibaren kampanyanızın dünyasına dahil eder.
Toplu Eğitim
Kamuya yönelik bilgilendirici açıklamalar yapmanız veya eğitim vermeniz gerektiğinde videolu anlatım, hedef kitlenizle bağ kurmak için en mükemmel yoldur. Hedefinize yönelik hazırlanan videoyu konuşmanız esnasında yayınlayabilir, internet sitenize yükleyebilir, e-posta yoluyla doğrudan gönderebilirsiniz. Paylaşımı ve yayılması çok kolay olan eğitim videoları, hedefinize ulaşmada en büyük yardımcınız olur.
OkullE
Videolar, ders esnasında anlattığınız karmaşık konuları açıklamada büyük kolaylıklar sağlar. Özellikle birçok rakam içeren konularda, verileri, grafikleri öğrencilerin zihninde canlandırarak hem anlamalarını hem de akıllarında tutmalarını kolaylaştırır.
KURUM İÇİ EĞİTİMLER
Kurumunuzun sahip olduğu bazı prosedür ve kuralların kavranması, yeni çalışanlar açısından zor olabilir. Yeni çalışanların bilmesi gerekenleri açıklayan bir video, hem kuralların daha iyi anlaşılmasına yardımcı olur hem de her yeni gelen çalışanla paylaşabileceğiniz, vakit tasarrufu sağlayan uzun dönemli bir yatırımdır.

2 Sorun:

  • Finans sektöründe, bir çok veri, grafik ve rakamlar bir arada bulunur. Tüm bu kavramların hedef kitle tarafından anlaşılaması zordur.
  • Soyut kavramlar içerdiği için özellikle müşterilerin ve yeni başlayan çalışanların zihinlerinde karmaşık hale gelir.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde yeni prosedür ve yönetmelikleri en yalın şekilde açıklayıp akılda kalıcılığını arttırırken aynı zamanda infografik tekniği ile yoğun verileri basit grafikler yardımıyla anlatır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – İnfografik

Hangi alanlarda kullanır?
Eğitim Videoları
Krediler, borçlar, tasarruflar ve tüm mali konular, finansa hakim olmayan bireyler için anlaşılması güç terimlerdir. Müşterilerinizin yaptığınız işi kavramakta zorlandığı noktalarda, prosedürleri ve kuralları açıklamak için açıklayıcı videolar kullanmak, hem iletişiminizi kolaylaştırır hem de aranızdaki bağı kuvvetlendirir.
Finansal Raporlar
Paydaşlarınıza ve kamuya yönelik olarak hazırlayacağınız finansal raporlar video animasyonlar ile çok daha anlaşılır olacak.
Yönetmelik Değişim Duyuruları
Bankalar ve finans şirketleri için değişen yönetmeliklerini duyurmanın en kolay yolu, açıklayıcı videolardır. Şirket pratikleri değiştiği anda, bunu müşterilere ve paydaşlara duyurmak, finans gibi ciddi bir sektör için hayati önem taşır. Değişen yönetmeliğin ayrıntılarının kafa karıştırıcılığını önlemek için hazırlanan açıklayıcı videolar, istek durumunda tekrar tekrar izlenebildiği için de kural değişimi gibi önemli konularda mükemmel çözümdür.
Finansal Araçların Tanımlanmaları
Hedef kitlenin, finansal araçların ne işe yaradığını çözemediği noktalarda devreye açıklayıcı videolar girer. Soruna özel şekillendirilmiş senaryolar, hedef kitleye birebir deneyimleme hissiyatını vererek, finansal araçların faydalarını özümsemelerini ve duydukları güveni artırmalarını sağlar.

2 Sorun:

  • İnsan kaynakları departmanlarının, mevcut ve yeni çalışanlarına, şirket dinamikleri ve yönetmelikleri hakkında bilgilendirme yapmak için sürekli efor harcaması gerekir.
  • Karmaşık konuların hedef kitle tarafından anlaşılıp anlaşılmadığı daima güncel bir sorundur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri, en karmaşık mesajların dahi birkaç dakikada büyük kolaylıkla ve eksiksiz ulaşmasını sağlar.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Whiteboard – Stopmotion

Hangi alanlarda kullanır?
Adaptasyon Kuralları
Her şirket, kendine özgü davranış kurallarına sahiptir. Yeni gelen çalışanların bu kuralları öğrenmesi zordur ve özellikle ilk iş günlerinde adaptasyon sorunları doğurup verim düşürebilir. Hikayeleştirilmiş videolarla, karşılaştırmalı anlatımlarla aktarılan davranış kuralları ise yeni çalışanların tüm ayrıntıları kolayca öğrenmesini sağlar.
Çalışan Eğitimi
İşlemekte olan prosedürlere yeni ögeler eklendiğinde veya şirketçe yeni politikalar geliştirildiğinde, kemikleşmiş çalışan kadrosunun yeni kuralları öğrenmesi güçlük oluşturabilmektedir. Mesajların kabulünün kolaylaşması için deneyim hissiyatı üzerine kurulu animasyon videolar, anahtar rolü üstlenmektedir.
Kurum İçi Mesajlar- Duyurular
Kurumun aldığı karmaşık kararların çalışanlara duyurulması konusunda yaşanan zorlukların önüne geçmek için video yöntemi kullanılmaktadır. Videolar, birçok ayrıntı içeren kuralların kavranmasını kolaylaştırıp verilerin doğru değerlendirilmesini sağlar.

1 Sorun:

  • Temsil edilen kişi ve kurumlar hakkında kamuya duyurulmak istenen bilgiler, çoğu zaman istenildiği gibi aktarılamaz.

1 Çözüm:

  • Biranima, animasyonları ile hedef kitlenin ilgisi en yüksekte tutlarak verilmek istenen mesaj bütün detayları ile iletilir.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion

Hangi alanlarda kullanır?
Etkinlik Duyurumu
Videolar, büyük etkinliklerin olabildiğince geniş kitlelere yayılmasında anahtar rol oynar. Kısa, canlı ve modern videolar, kolay paylaşılabilir oldukları için az çabayla çok kişiye ulaşılmasını sağlar.
Kamu Paylaşımı
Bir şirket politikasını veya etkinliğin gerçekleştirilmesine iten temeli paylaşmak gerektiğinde, tüm ayrıntıları hatırlanabilir şekilde sunan videolardan yararlanabilirsiniz. Klasik medyada yapılan duyurulara çoğunlukla dikkat edilmediğini de göz önünde bulundurarak, önemli açıklama videolarınızı internet üzerinden, dikkat çekici videolarla paylaşabilirsiniz.
Etkinlik Çizelgesi
Birçok rakam ve ayrıntı içerek etkinlik çizelgelerini klasik tablolarla aktarmak kafa karıştırıcıdır. Karmaşayı önlemek için ekibinize, hem görsel hem de işitsel mesajlarla tüm detayları özümseterek aktaran videoları tercih etmek, başarılı etkinliklere imza atmanızı sağlayacaktır.

2 Sorun:

  • Bir resmi kurum veya politik parti için bir konu hakkında farkındalığı arttırmak, duyuru veya bilgilendirme yapmak ve bu yayınların akılda kalıcılığını sağlamak zordur.
  • Toplumu etkileyen kararların halka aktarımı sırasında iletişim problemleri oluşur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde çok yönlü olan ve kişisel paylaşım kolaylığı sağlayan videolar birçok mecrada kullanım imkanı sunar. Bu imkan ile mesajınız doğru yere, doğru şekilde iletilir.

Önerilen Videolar:    Whiteboard – 3D Animasyon – Kinetic Typograhy – 5D Animasyon

Hangi alanlarda kullanır?
Siyasi Eğitimler
Birbiriyle ilgili, karmaşık fikirleri açıklarken eğitim videolarını kullanmak, kurumunuza iletişim kolaylıkları sağlar. Halkı, yeni politikalar hakkında bilgilendirecek kamu videoları, vermek istediğiniz mesajın eksiksiz aktarılmasını sağlar.
Süreç Açıklamaları
Bazı resmi süreçlerin açıklaması oldukça zordur. Hedef kitleye, programın onlarca ayrıntısına değinmek zorunda olarak hitap etmek, ilgiyi dağıtır, mesajın aktarılmasını imkansız kılar. Bu gibi durumlarda açıklayıcı videolar, vermek istediğiniz mesajı, hedef kitlenizle sürdürülebilir bir bağ kurarak iletir.
Yasal Eğitimler
Küçük büyük birçok kurumun uymak zorunda olduğu hukuki zorunluluklar vardır. Bu yasa ve yönetmelikleri açıklarken hataya mahal vermemek için ideal çözüm, hikayeleştirilmiş açıklayıcı videolardır.
Kamu Eğitimi
Kısıtlı bir sürede aktarılması gereken bilgileri iletmek için en büyük çözüm ortağı, açıklayıcı kamu eğitimi videolarıdır. Birçok mecra için uyarlanabilen videolarla hedef kitleyle bağ kurulması da sağlanır.

2 Sorun:

  • Kar amacı gütmeyen kuruluşların halkla olan iletişiminin sürekli ve açıklayıcı olması gerekmektedir.
  • Yürütülen kampanyalardan elde edilen verilerin aktarımında ki karmaşıklık, verilerin karşı tarafa aktarımını zorlaştırır.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde farklı hedef kitleleri için çeşitlendirilen videolar sayesinde daha az çaba ile daha büyük kitlelere ulaşılabilir.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Whiteboard – Video Çekimi

Hangi alanlarda kullanır?
Bağış Kampanyaları
Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, varlıklarını sürdürebilmek için bağışlara gereksinim duyar. Bu da hedef kitlenizle aranızda kurup sürdürmeniz gereken sağlam bağla gerçekleşir. Hikayeleştirilen animasyon, beyaz tahta ve grafik videoları, hedef kitlenizle gerçek bir bağ kurmanızı sağlar.
Sponsor Bağlantılı Eğitimler
Kamu eğitimini devam ettirirken sponsorlardan bahseden videolar yayınlamak, kuruluşunuzun hem amacını yerine getirmede hem de devamlılığını sağlamada önem arz eder.

2 Sorun:

  • Parakende sektöründe ürünler, kullanıcıya ulaşmak için tanıtıma ihtiyaç duyar. Ürün doğru hedef kitle tarafından bilinirliliği düşük olduğunda satışlarda istenilen düzeyi yakalamak zordur.
  • Çok yönlülüğünden dolayı bir çok alanda iletişim çalışmasına ihtiyaç duyar.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde videolar, ürünlerinizi tanıtırken istenilen hedef kitlenizle bağ kurar, gerçek deneyim hissine ulaşılmasını sağlar ve bilinirliliği arttırır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – Motion Graphics – 5D Animasyon

Hangi alanlarda kullanır?
Ürün Teklifleri
Ürünlerin ve ürün gruplarının detaylarının anlatımı için video kullanmak, hedef kitlenin zihninde kalıcı bir yer edinmeyi sağlar.
Reklam ve Pazarlama
Ürünlerinizi tanıtırken hikayeleştirilmiş kısa videolar kullanmak, ürünlerinizin faydalarının özümsenmesini sağlayıp satışlarınızı artırır.
Ürün Hikayeleri
Kullanıcılar, ürünlerin ardındaki hikayeleri, yapım süreçlerini bildiklerinde, hissettikleri bağ kuvvetlenir. Hikayeleri hareketli videolarla anlatmak, marka değerinizi artırarak hedef kitlenizin gözündeki konumunuzu sağlamlaştırır.
Satış Videoları
Genel pazarlama veya doğrudan pazarlama yöntemlerinde video tercih etmek, anlatımı daha etkili hâle getirir. Satışlarında ani yükseliş isteyen firmalar için fark yaratmayı sağlar.

2 Sorun:

  • Birçok disipline hitap eden sağlık sektörünün konuları, doktorlar ve ilaç mümessilleri tarafından kavranması genellikle oldukça güç olan konulardır.
  • Yeni çıkan ürünlerin farklılıklarını, faydalarını ve içeriğini tüm sağlık kuruluşlarına doğru bir şekilde aktarmak safyalarca yazı demektir.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde aktarılmak istenen bilgiler kısa ve öz olarak anlaşılabilir bir hale getirirlir. Bilgilerin doğru aktarımı ürün başarısını arttırır ve hedef kitlenin mesajı özümsemesi kolaylaşır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion

Hangi alanlarda kullanır?
Ürün Açıklamaları
Sağlık ürünlerinin moleküler seviyede girdikleri tepkime ve süreçleri açıklamada hareketli videolar kullanmak, anlatımı kolaylaştırıp hatırda kalıcılığı artırmaktadır.
Hastalık Eğitimleri
Yeni keşfedilen virüsler gibi durumlarda hastalık belirtilerini ve etkilerini anlatmakta kullanılan videolar, sağlık uzmanlarına özel hazırlanır.
Kurum İçi Eğitimler
Kurum içindeki iletişimi sağlamak ve paydaşları bilgilendirmek için, kuruma özel hazırlanır
Ürün Lansmanı
Doktor veya Mümessiller için yeni ürün tanıtım videoları

2 Sorun:

  • Üretim ve losijtik firmalar için üretim ağı içerisindeki konuları anlatmak oldukça önemli ve karmaşık bir iştir.
  • Sektör dinamiği gereği oldukça karmaşık olan mesajların kabulünü sağlamak zordur.

1 Çözüm:

  • Biranima, video pazarlama teknikleri sayesinde marka değeriniz artar. Konularınız doğru ve istenilen şekilde karşı tarafa aktarılır. Hedef kitlenin mesajı özümsemesi kolaylaşır.

Önerilen Videolar:    2D Animasyon – 3D Animasyon – Stopmotion

Hangi alanlarda kullanır?
Kanal Ortakları İletişimi
Üretim ve lojistik firmaları, ağlarını geliştirmek için yeni kanal ortaklarını zincirlerine katma süreçlerinde açıklamalı videoları tercih ederler. Gerçek verilerin hikayeleştirilerek anlatıldığı videolar, yeni katılımcılar üzerinde bırakılacak etkiyi kuvvetlendirir.
Faaliyet Raporu
Müşterilerinizi ve tüm dış paydaşlarınızı, materyal kaynaklarınız açısından bilgilendirmek, şirketinizin güvenilirliğini artırır. Kaynak paylaşımında hareketli videolar kullanmak ise netliğinizi artırmanın yanı sıra vizyonerliğinizi de destekler.
Reklam
Firmanızın sağladığı ürün veya hizmet ne olursa olsun, müşteriyle işbirliği sağlayabilmek için önce kendinizi tanıtmanız gerekir. Şirketinizin faydalarını, ürün ve hizmetlerini aktarmada en başarılı yol, animasyon videolardır. Hedef kitleye yaşattığı tecrübe etme hissiyle animasyonlar, satış ve anlaşmalarda yüksek başarı getirir.