Skip links

[:tr]Hareketli grafikler nedir?[:]

[:tr][vc_row][vc_column][vc_column_text]En basit açıklamasıyla, bir hikayeyi anlatan animasyonlu grafiklerdir. Geniş bir açıklama, düşünebileceğiniz birçok olasılığı (onları sevmemizin nedeni) ile, o halde çekici ve çekici hareketli grafikleri nasıl yaratıyorsunuz? Oh, çok farklı yollar. Ancak yıllar boyunca insanların izlemek ve paylaşmak isteyen hareketli grafikler oluşturmak için dört önemli adımı tespit ettik. Ve işte onlar:

ADIM 1: DÜŞÜNCE (BURADA ANAHTAR SÖZLÜK!) BİR DOSYA YAZIN

Bizi şaşırtmaya devam eden bir şey; 30-60 saniye çok uzun değildir (yalnızca 30 saniye başına yaklaşık 65 kelime!). Kuruluşunuz hakkında düşünebileceğiniz her şeyi sıkıştırmaya cazip gelebilirken, basitlik ve açıklık anahtardır. Hikayenizi hazırlamanıza yardımcı olması için kendinize şu soruları sorun:

Kimi bulmaya çalışıyorum?
Onların ne öğrenmesini isterim? Hatırlamak? Yap?
Onları nasıl hissetmek isterim?
Birkaç ipucu: Doğru olmalı ama çok basit olmamalıdır. Hareket, hikayenizi anlatmanın çeşitli yollarını sunar ve her biri aynı şeyi söylemeniz gerekmez.

Hareketli grafikler, hikayenizi anlatmak için görsel ve kopyanızın bulunduğu statik enformasyon fotoğraflarının aksine, noktaya ulaşmanızda size çeşitli yollar sunar.

Kinetik (veya ekran) metin: Bir dizi kitleye hitap eden bu metin aracılığıyla öyküyü anlatır. Bunlar, sesin bir seçenek olmadığı ticaret fırsatı gibi durumlar için mükemmel olabilir. Bu aynı zamanda hikaye anlatıcı bir araç olabilir; çünkü kitlenizi odaklaştırabilir, insanlar okumak zorunda kaldıklarında dikkatini çekme eğilimindedirler.
Sesle görüşme: Pazarlamada, “markanızın sesi bulma” hakkında çok şey konuşuruz. Burada, kelimenin tam anlamıyla onun için bir fırsat var. VO, hikayenizi animasyona eşlik edecek şekilde anlatıyor ancak hikayenizi daha da ileri götürmek için ekranda etkinliğiniz olduğunu düşünüyoruz. Müşterilerinizin% 25’inin her hafta geri döndüğünü,% 15’i aylık ve% 60’ı yılda bir kez geri döndüğünüz hakkında konuşmak ister misiniz? Bunu söylemek için çok zaman gerekiyor, ancak bazı animasyonlu veri görselleştirme ile ekranda hızlı ve verimli bir şekilde gösterilebilir. Ses Oynatıcı
00: 0000: 00 Sesi yükseltmek veya azaltmak için Yukarı / Aşağı Ok tuşlarını kullanın.
Her ikisi de: Bu, her iki tarafın artılarını ve eksilerini kullanmak ve size her iki dünyanın en iyisini veren bir çözüm üretmek için bir fırsattır. Bu kombinasyon, veri görselleştirmeleri, açıklayıcı videolar veya herhangi bir şeyi ekranda netleştirmek veya etiketlemek istediğinizde çalışır.
Ne: Yaygın olarak kullanılmasa da, hikayenizi anlatmanın güçlü bir yolu olabilir. Dikkat çekmek ve insanları daha fazla öğrenmek isteyen insanlar almak istediğinizde bunlar iyidir. Bunlar genellikle en iyi sesle yapılır (müzik, vb. Aşağıya bakın).
2. Adım: Görsel Tedavi Beyin Fırtınası Yaparken Senaryo

Film şeridi aşaması senaryoyu ve görselleri bir araya getirir ve nihai ürünün şekillenmesini görmeye başlarsınız. Storyboard oturumlarımız tasarım ve üretim ekibinden üyelerle birlikte bir beyin fırtınasıyla başlar. Bu yaklaşım, senaryo yazarını (yapımcı) ve storyboard eskiz sanatçısını (tasarımcı) bir araya getirdiği için bizim için iyi çalışır. Bu aşamada, beyaz tahtaya çerçeve çizip, başlamadan önce son betiklerini birlikte inceleme eğilimindeyiz. Sonra senaryoyu hayata geçirmek için fikirler çizmeye başlarız.

engaging motion graphics storyboardAdım 3: Storyboard’ları Tasarıma Alın

Oluşturduğunuz herhangi bir görsel projede olduğu gibi, stil ve renk hikaye kadar iletişim halindedir. Marka yönergelerinizde bile basit seçenekler kitlenizi büyük ölçüde etkiler. Eskiz defteri olan bir storyboard hakkında bir fikrimiz olduğunda, storyboard’larımızı gerçek tasarımlara çevirmeye başlıyoruz. Bu aşamadaki her şey son animasyon aşamasında kullanılır, bu nedenle ayrıntıları doğru bir şekilde elde etmek için zaman ayırırız. Film şeridini çizen kişinin de tasarımı kullanması yardımcı olur. Bu aşamada, genellikle ekibimiz, ortaklarımız tarafından gözden geçirilen görsel notları yazarız ve son kesimde kullanmak için animasyon ekibine geçtik.

engaging motion graphics branding
4. Adım: Nihai Tasarımları canlandırın

Animasyon aşaması, her şey bir araya geldiğinde. Süreçümüz, her adımı bir sonraki adıma oturtarak, animasyon yapmaya başladığımız zamana kadar herkesin neyin geleceği konusunda gerçekten iyi bir fikir edinmesini sağlar. Animasyon ve bu aşamada tanıtılan diğer unsurlar, hikayeyi anlatmaya yardımcı olan senaryo kadar önemlidir.

Animasyon stili: Bu, yalnızca bir noktadan diğerine nasıl geçip gittiğini ve oluşturulan alanı nasıl hareket ettirdiğinizi izleyicilerin nişanlanmasını ve hikayeyi anlatmaya yardımcı olmasını sağlamıyor. A sahnesinden B noktasına hareket ederek öyküyü hareket ettirirken, sahneyi uzaklaştırınca son derece iletişim kurar.
Zamanlama: Hızın ayarlanması hareket grafiğinizi oluşturan veya bozabilen bir faktördür. Çok acele ettiniz ve insanlar onlara ne söylemek istediğinizi öğrenecekler. Çok yavaş ve kitlenizin dikkatini kaybedeceksiniz. Pace, insanları ilgilendirir ve stratejik varyasyonlar heyecan katar.
Müzik: Diğer tüm öğelerle olduğu gibi, müzik de öykünüzü yönlendiren başka bir katmandır. Ruh halini ayarlayabilir, boşlukları doldurabilir ve anlık olan bir unsuru getirebilir.

Sonuç, böyle bir şeye benziyor:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://vimeo.com/102172959″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Kaynak: columnfivemedia.com

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][:]

Leave a comment

This website uses cookies to improve your web experience.
İncele
Kaydır