Instagram’ın Son Trendi Yüz Filtresi

 Instagram hikayelere gelen yeni trend yüz filtreleri markalara kullanıcılarla yeni bir etkileşim aracı sunuyor.

Instagram’ın yeni trendlerinden biri olan yüz filtresi markalar, fenomenlar ve tasarımcılar tarafından hikayelere ayrı bir ilgi gösterilmesini sağlıyor. Bu yaratıcı özellik sayesinde markalar müşteriye ulaşma yolunda sosyal medyada etkileşimlerini arttırıyorlar. Spark AR adlı arttırılmış gerçeklik stüdyosunu kullanan marka ve tasarımcılar kendi özel filtrelerini oluşturabiliyorlar. Böylece Instagram üzerinden aktif olarak birçok kullanıcıya erişme fırsatı buluyorlar. Yüz filtresi markaların yanı sıra tasarımcılar için de eşsiz bir yaratıcı alan oluşturuyor.
image3image2

 

 

Filtreleri Markalar Reklamlarında veya İçeriklerinde Kullanıyor

İlk olarak Snapchat uygulamasında gördüğümüz yüz filtresi özelliğini Instagram kullanıcıları da deneyimlemeye başladı. Instagram’ın bu uygulamasını kullanıcılar çok sevdi hatta birçok marka içeriklerinde ve fenomenlerde hikayelerinde bu yüz filtrelerini kullandı. Garnier, Watson’s, Flormar gibi bakım ürünlerinin revaçta tercih edildiği markaların yanı sıra Morhipo, Vodafone gibi markalarda bu yaratıcı dünyayı deneyimleyenler arasında. Son zamanlarda sosyal medyada çokça karşımıza çıkan İrem Sak ve Kafalar’ın ünlü fenomenleri de hikayelerinde sıkça bu yüz filtresini tercih edenler arasında yer alıyor. 

 

image4image1

 

Marka reklamları ya da içeriklerinizde Instagram yüz filtresi özelliğini kullanmak isterseniz bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Pixplay Animasyon Yüz filtreleri için instagram hesabımızı ziyaret edin. Unutmayın yüz filtreleri sadece akıllı telefonunuzda görünür!

Leave a Reply